• O společnosti

    rádi se dělíme o zkušenosti s navrhováním řešení v oblasti procesů a IT

    Již přes 10 let...

    ...naše společnost Actis, s.r.o. podporuje své zákazníky při zvyšování jejich výkonnosti a zlepšování týmové spolupráce tím, že navrhuje a implementuje opatření v oblasti procesů a informačních technologií.

    Pro své zákazníky z různých oborů je dlouhodobým a spolehlivým partnerem, který rychle uspokojuje jejich měnící se potřeby. Neustále objevuje nové oblasti, v nichž mohou být naše řešení užitečná, a zákazníkům je přináší tak, že odpovídají jejich specifickým požadavkům.

    Stavíme na dynamičnosti, inovativnosti, flexibilitě a kvalifikovanosti našich lidí. Pro naše zaměstnance vytváříme pestré a měnící se prostředí, které jim umožňuje osobní růst a zvyšování kvalifikace.

  • Partneři

    Silná partnerství pro IBM portfolio produktů a služeb

    IBM Advanced Business Partner

    Strategický a silný partner ve světě informačních technologií

    Od založení společnosti rozvíjíme partnerství se softwarovou sekcí IBM. Díky dlouhodobé spolupráci se můžeme spolehnout na přístup k nejnovějším technologiím i budoucím trendům. Toto partnerství chceme dále upevňovat zvyšováním počtu certifikovaných odborníků. Z velkého množství produktů větve IBM Software se zabýváme primárně IBM Collaboration Solutions.

    Ytria Partner pro ČR, SR

    Nástroje pro efektivní vývoj a administraci

    S vývojem aplikací a administrací prostředí na platformě IBM Notes & Domino nám velmi pomáhají výkonné nástroje od společnosti Ytria. Nástroje používáme denně, velmi zefektivnili naši práci a našim vývojářům odpadly zbytečné a zatracované postupy při vývoji aplikací.

    Panagenda partner

    Necháváme Vaše data pracovat pro Vás

    Jako přední poskytovatel analytických a optimalizačních řešení ze světa týmové spolupráce, komunikace a social business dodává softwarová řešení a konzultace. Využitím odborných znalostí zaručíme úspěšnou realizaci vašich projektů, dosažení cílů a získání náskoku před konkurencí.

     

    Kromě toho panagenda se s vášní věnuje analýze a optimalizaci stávajících IT prostředí, stejně jako minimalizování celkových nákladů na vlastnictví (TCO).

    GEDYS Intraware Partner pro ČR

    Komplexní a jediné řešení pro IBM Notes pro multiplatformní strategii

    Od základu jsme změnili pohled na složitou problematiku kompletních CRM řešení a vybrali jsme partnera, jehož CRM a Helpdesk řešení pro IBM Notes & Domino je naprostou špičkou ve své oblasti. Máte-li SAP a IBM Notes určitě oceníte integraci přes BusinessMail pro SAP.

    Altova Reseller

    Nástroje pro pohodlnou práci nejen s XML dokumenty

    Pro vývoj našich rozšíření používáme nástroje od společnosti Altova. Podrobnou a aktuální nabídku nástrojů lze nalézt na www.altova.com

  • Reference

    Mezi našimi zákazníky jsou malé i velké, české i zahraniční společnosti s různými obory činnosti. Rádi Vám zprostředkujeme referenční návštěvu a předáme kontakt na společnosti, kterým naše řešení dlouhodobě pomáhají k vyšší efektivitě.

    CRM jako nástroj na řízení objednávky

    A small tagline

    Zadání:
    Jsme středně velká pražská firma dodávající IT infrastrukturu. Zákazníci mají často složitější požadavky, které musíme řešit s našimi dodavateli. Vše musí být navíc striktně řešeno dle termínu.

     

    Obchodníci nestíhají komunikovat se zákazníky a dodavateli. Díky velkým objemům emailů mezi obchodníky a partnery se snadno ztratí důležité informace, díky čemuž dochází ve zpoždění dodávek.

     

    Řešení:
    Zákazník nově využívá naše řešení GEDYS Intraware 8 CRM na platformě IBM. Emaily jsou snadno dle adresy rozpoznané a ihned nahrávané do CRM pod správného zákazníka. Všichni obchodníci tak vždy vidí ucelenou komunikaci týkající se např. i konkrétního obchodního případu. Každou objednávkou se navíc stratuje proces workflow přímo firmě na míru. Objednání, dodání, instalace, fakturace a další aktivity tak mají přesně vymezený prostor v procesu a nelze je opomenout. Systém obchodníkovi automaticky připomíná, kterým aktivitám se má věnovat. Obchodníci využívají mobilní telefon pro okamžité schvalování jendoltivých kroků objednávky.
    Zákazník později pořídil i další moduly CRM a využívá nyní i kompletní Lead management pro zprávu zájemců, Mailing pro jejich obesílání a Marketing pro řízení větších marketingových kampaní.

  • Volné pozice

    Do našeho dynamického mladého kolektivu hledáme další IT odborníky, kteří se nebojí realizovat i nejkompliko­vanější přání našich zákazníků. Nám blízké technologie jsou Java, skriptovací jazyky (lotusscipt, javascript, visual basic script).

    • Linux Administrátor – Junior
    • Java Vývojář – Junior

    Nabízíme:

    • přátelský, mladý kolektiv.
    • výběrpracoviště do Prahy či Liberce.
    • firemní benefity, vzdělávání a školení.
    • prostor pro vlastní iniciativu.

    Požadujeme:

    • časovou flexibilitu
    • samostatnost
    • ochotu vzdělávat se

    V případě zájmu o spolupráci zašlete prosím e-mail společně s Vaším strukturovaným životopisem na zamestnani@actis.cz.

  • Výpis z OR

    Výpis z obchodního rejstříku. Výpis byl pořízen ze serveru obchodního rejstříku http://www.justice.cz.

    Spisová značka: C 115554 vedená u rejstříkového soudu v Praze

    Název subjektu: Actis, s.r.o.

    IČO: 27385761

    Sídlo: Praha 4, Jana Růžičky 1165/2a, PSC 148 00

    Den zápisu: 12.10.2005

    Jednatel: Ing. Václav Ševčík