Při používání týmů Microsoft můžete přijímat několik typů oznámení pro různé akce. Existují například různá oznámení o tom, kdy vám budou zasílány odpovědi nebo zprávy, nebo zda existuje aktivita a aktualizace v kanálu, který sledujete.

Věděli jste, že pro správce sítí existuje nástroj, který se postará o správu celých Teamsů ve vaší společnosti?

V této sérii rychlých tipů se zaměřím na několik jednoduchých způsobů, jak vám pomoci zvýšit produktivitu s týmy. Některé z nich mohou být pro vás nové, zatímco jiné vám mohou nabídnout užitečné připomenutí možností, na které jste zapomněli. Začněme!

Jak nastavíte oznámení v Teams?

Tyto typy oznámení můžete upravit kliknutím na svůj profil v pravé horní části rozhraní Týmy a poté na Nastavení.

Teams Tip - nastavení oznámení

Nastavení oznámení zobrazíte kliknutím na Oznámení na levém panelu. 

Teams Tip - nastavení oznámení

Poznámka: Toto nastavení ovlivní oznámení všech vašich Teamsů!

Další Tipy pro Microsoft Teams:

Sapio365 - Office, Team, OneDrive management zdarma na 7 dní