Na schůzce Microsoft Teams můžete použít interaktivní tabuli a sdílet ji se členy týmu. A jakmile je schůzka zaznamenána, můžete také přistupovat k uložené tabuli. Zde je návod, jak používat Whiteboard na schůzce Microsoft Teams.

Věděli jste, že pro správce sítí existuje nástroj, který se postará o správu celých Teamsů ve vaší společnosti?

V této sérii rychlých tipů se zaměřím na několik jednoduchých způsobů, jak vám pomoci zvýšit produktivitu s týmy. Některé z nich mohou být pro vás nové, zatímco jiné vám mohou nabídnout užitečné připomenutí možností, na které jste zapomněli. Začněme!

Jak můžete použít tabuly na schůzkách přes Teams?

Vytvořte novou schůzku a klikněte na tlačítko Připojit .

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Vyberte Zahájit záznam

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Klikněte na ikonu sdílení

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Vyberte Microsoft WhiteBoard.

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Přidejte text, obrázky, tabulky atd. Na tabuli.

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Po dokončení klikněte na Zastavit nahrávání.

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Nakonec ukončete připojení ikonou Zavěsit

Teams Tip - Použití tabule/ Whiteboardu

Další Tipy pro Microsoft Teams:

Sapio365 - Office, Team, OneDrive management zdarma na 7 dní